یخچال موتور سرخود چیست؟ + بررسی ویژگی ها و مزایا

با دقت به این مطلب متوجه خواهیم شد یخچال موتور سرخود چیست و چه ویژگی‌هایی می‌تواند داشته باشد، همگی از جمله سؤالات کلیدی برای خریدی هوشمندانه به شمار می‎آیند. این نوع یخچال هم در تقسیم‌بندی یخچال‌های پرفروش قرار می‌گیرد و البته زیرمجموعه یخچال پرده هوا محسوب می‌شود، امروزه به دلیل کاربرد و موارد استفاده از یخچال‌های فریزر صنعتی، شناخت اصولی این دستگاه‌ها بسیار امری ضروری تلقی می‌شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یخچال موتور سرخود در ادامه همراه ما باشید.

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

جهت دریافت قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب و خرید آسان با ما در ارتباط باشید.

یخچال پرده هوا چیست؟

قبل از اینکه در مورد این مسئله که یخچال موتور سرخود چیست با شما صحبت کنیم، باید در مورد یخچال پرده هوا، اطلاعاتی را ارائه دهیم؛ چرا که این نوع یخچال یکی از انواع یخچال‎های پرده هوا به حساب می‎آید. در یخچال پرده هوا، به شکلی کاملاً اجباری هوا در گردش است. از جمله نام‌هایی که برای یخچال پرده هوا شاید شنیده باشید می‌توان به یخچال متری، جلو باز فروشگاهی، قفسه‌ای، بدون درب، متری و… اشاره کرد.

عمدتاً برای نگهداری لبنیات، نوشیدنی‎ها، سبزیجات، انواع خوراکی و مواد پروتئینی از این مدل یخچال استفاده می‎کنند. بدنه این نوع یخچال کاملاً ضد زنگ بوده و در ابعاد سفارشی هم قابل تولید است. محل نصب موتور این یخچال به دو صورت امکان‌پذیر است،  موتور خانه مرکزی و موتور سرخود که ما قصد داریم در مورد موتور سرخود با شما صحبت کنیم تا بتوانید با آرامش خاطر به خرید یخچال نوشیدنی با این نوع موتور بپردازید.

یخچال پرده هوا چیست؟

یخچال موتور سرخود چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

برای  اینکه به صورت واضح توضیح دهیم، یخچال موتور سرخود چیست، همان‎طور که گفته شد در دسته‌بندی یخچال پرده هوا قرار می‌گیرد. این مدل، ابعاد چندان بزرگی ندارد و به قول معروف بسیار جمع و جور است. موتور یخچال در این مدل در قسمت پشت یخچال و یا درون یخچال نصب می‌شود که در ادامه به بررسی ویژگی‌های این یخچال خواهیم پرداخت.

  • شاید بسیاری از کاربران تمایلی به خرید فریزر ایستاده دودرب نداشته باشند؛ چرا که فضای زیادی را اشغال می‌کند. به همین خاطر، ابعاد یخچال و میزان فضایی که اشغال می‌کند، قطعاً موضوع مهمی است. سایز و ابعاد یخچال سرخود کوچک است و این یک ویژگی منحصر به فر به شمار می‌آید، به این خاطر که فضای بسیار کمی را به خود اختصاص می‌دهد.
  • ویژگی مهم و کلیدی دیگر یخچال موتور سرخود می‌تواند به تنوع در طرح و رنگ‌بندی یخچال اشاره داشته باشد. قطعاً کاربران با این وجود می‌توانند مطابق با سلیقه و علاقه خود به انتخاب این مدل یخچال بپردازند.
  • روشنایی داخل یخچال سرخود از نوع SMD/LED است که با رنگ سفید، همه چیز را درون یخچال به صورت واضح به نمایش می‎گذارد. قیمت یخچال نوشیدنی با چنین قابلیت‌هایی قطعاً متغیر است.
  • روی بدنه یخچال ضربه‎گیری تعبیه شده است که این ضربه‎گیر از جنس PVC تولید می‌شود و صددرصد به عمر مفید یخچال در دراز مدت کمک می‌کند تا در شرایط محیطی گوناگون بتواند بادوام و مستحکم از لحاظ ظاهری، خود را به نمایش بگذارد. ناگفته نماند که بدنه داخلی و بیرونی این نوع یخچال، از ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترواستاتیک ساخته شده است.
  • سیستم نفراست برای 2 عدد کمپرسور این یخچال، از جمله ویژگی‌های کلیدی دیگری است که می‌توان در نظر گرفت.

شیشه پیرامون یخچال در 4 طرف آن  از جنس 3 جداره ساخته شده است.

راهنمای خرید یخچال موتور سرخود

به نظر شما نکات کلیدی برای خرید “یخچال موتور سرخود چیست؟”

همان‌گونه که در مورد ویژگی‌های یخچال با شما صحبت کرده‌ایم، بهتر است بدانید که شما باید قبل از خرید این دستگاه، متراژ و مساحت فضای خود را برای نگهداری یخچال در نظر بگیرید؛ چرا که برای فضای کوچک قطعاً این یخچال می‌تواند یک انتخاب ایده آل باشد. اگر امکاناتی که مدنظر دارید هم با این یخچال همخوانی دارد، به خرید این مدل یخچال بپردازید.

توجه به اصالت قطعاتی که در ساخت یخچال به کاررفته است، نکته بسیار حائز اهمیتی است. این خود می‌تواند در قیمت یخچال فروشگاهی تأثیر به سزایی داشته باشد. اگر به کیفیت فکر نمی‌کنید و تنها قیمت مدنظر باشد، قطعاً قطعات درجه یکی را برای یخچال انتخابی خود نمی‌توانید در نظر بگیرید، ولی اگر به کیفیت قطعات می‎اندیشید، بهتر است بدانید که قطعات درجه یک با قیمت مناسب یخچال را به فروش می‌رسانند نه قیمت ارزان، قیمت هیچ‌وقت تضمین کننده استفاده از هیچ محصولی در دراز مدت نیست، این کیفیت است که می‌تواند عملکرد قابل قبولی را تضمین کند.

راهنمای خرید یخچال موتور سرخود

قیمت یخچال موتور سرخود

این‌که یخچال موتور سرخود چیست و چه ویژگی‌هایی دارد را به درستی متوجه شده باشید، صد درصد این یخچال در بین انواع یخچال‌های پرده هوا با قیمت مناسب و امکانات مورد نیاز بسیاری از افراد ساخته شده است.  زمانی که به بررسی قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی می‌پردازید، در ابتدا قطعاً برند آن توجه شما را جلب می‌کند، در مورد یخچال موتور سرخود هم همین موضوع به همین شکل خودنمایی می‌کند. سعی کنید به برندهای نام آشنا توجه بیشتری داشته باشید؛ چرا که برندی باسابقه برای حفظ اعتبار خود هم شده، جنس بی‌کیفیتی را تولید و به فروش نمی‌رساند. برای آگاهی در مورد برندهای معتبر در این حوزه با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب با توجه به بدون درب بودن آن نسبت به درب‎دار قطعاً متفاوت است. یخچال موتور سرخود هم با توجه به محل قرار گیری موتور تفاوت قیمتی خاصی با مدل موتور مرکزی دارد.  توجه داشته باشید که عمق یخچال، اندازه‌ای که دارد و حتی جنس یراق آلات همگی در برآورد قیمت یخچال نوشیدنی موتور سرخود تأثیرگذار هستند.

سخن پایانی

برای این‌که با به درستی متوجه شوید یخچال موتور سرخود چیست و چه ویژگی‎هایی دارد، به صورت مختصر و مفید، هر آنچه لازم بود را بیان کرده‌ایم. این یخچال کاربردی و خوش قیمت با ابعاد فوق‌العاده استاندارد خود برای مغازه‌ها و فروشگاه‌های کوچک قطعاً گزینه‌ای ایده آل است؛ چون‌که امکانات و آپشن‌های قابل توجهی را هم ارائه می‌دهد. شما اگر قبل از خرید انواع یخچال فروشگاهی با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید، با بودجه‌ای که در اختیار دارید و همچنین و نیاز خود، می‌توانید کاربردی‎ترین و خوش قیمت‌ترین یخچال فروشگاهی را انتخاب و به صورت مستقیم خریداری کنید که حتی این‌چنین هزینه‌ای بابت هزینه واسطه هم پرداخت نخواهید کرد.