آشنایی با انواع فریزر صندوقی

برای شناخت انواع فریزر صندوقی می‌توانید با توجه به امکاناتی که مدنظر دارید، یک انتخاب ایده‌آل داشته باشید. امروزه با پیشرفت صنعت، تجهیزات سرمایشی مانند انواع فریزر صندوقی هم جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص می‌دهند. به همین دلیل، در ادامه به بررسی انواع مختلف فریزر صندوقی می‌پردازیم.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

فریزر صندوقی

انواع فریزر صندوقی

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع فریزر صندوقی با ما در ارتباط باشید

بررسی انواع فریزر صندوقی

قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی یا فریزرهای صندوقی خوابیده به شکلی است که با توجه به تنوعی که وجود دارد، مشتریان بتوانند توان خرید خود را بسنجند. ما در ادامه شما را با انواع فریزر صندوقی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بررسی انواع فریزر صندوقی

همه چیز درباره انواع فریزر صندوقی

فریزر صندوقی هایپری

فریزر صندوقی هایپری که به آن فریزر بستنی می‌گویند، در ظرفیت‌های گوناگون ساخته می‌شود که این ظرفیت‌ها می‌توانند 300 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 600 لیتری، 650 لیتری باشند. امروزه در اکثر هایپرمارکت‌ها، فروشگاه‌ها و… از این نوع فریرز استفاده می‌کنند. معمولاً در بین انواع فریزر صندوقی جنس بدنه گالوانیزه این نوع فریزر می‌تواند کیفیت ساخت بالایی را به رخ بکشد. جنس درب این مدل هم از شیشه سکوریت نشکن ساخته می‌شود و به همین دلیل، در طولانی مدت می‌توان به نحو احسنت مورد استفاده قرار داد.

حتی برای اینکه مشتریان بتوانند محصولات را به صورت واضح مشاهده کنند، نورپردازی چراغ ال ای دی درون فریزر یک ویژگی قابل قبول به شمار می‌آید. تزریق فوم هم به عایق‌بندی این نوع فرزیر کمک می‌کند که بتواند در طولانی مدت یک دستگاه کاربردی به شمار آید.

فریز صندوقی هایپری

فریزر صندوقی خانگی

برخی این گونه تصور می‌کنند تنها صاحبان کسب و کارهای گوناگون مخصوصاً فروشگاهی به دنبال خرید یخچال نوشیدنی هستند، در صورتی که برخی از فریزر صندوقی خانگی بیشتر استقبال می‌کنند. این مدل فریزر به 2 صورت تک درب و 2 درب ساخته و مورد کاربرد قرار می‌گیرد.

علاوه بر منزل در مغازه‌ها و فروشگاه‌های کوچک و نه چندان بزرگ هم از این مدل فریزر استفاده می‌کنند. شما برای نگهداری هرچه راحت‌تر انواع مواد غذایی و همچنین آزمایشگاهی می‌توانید روی کارکرد این فریزر حساب کنید. فریزر صندوقی خانگی دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان و همچنین سیستم یخ زدایی خودکار است

فریزر صندوقی استیل خوابیده​

چنانچه به قدیمی‌ترین مدل در بین انواع فریزر صندوقی اشاره کنیم، فریزر صندوقی استیل خوابیده را می‌توان نام برد. این مدل دارای مدل 2 درب، 4 درب و 6 درب است. معمولاً برای منجمد کردن محصولاتی مانند انواع گوشت، ماهی و… می‌توان از این نوع فریزر استفاده کرد. استحکام و دوام بدنه داخلی فریزر صندوقی استیل خوابیده به‌گونه‌ای است که حتی در مناطق مرطوب و شرجی هم می‌توان با خیال راحت مورد استفاده قرار داد.

عایق این نوع هم تزریق فوم پلی یورتان است که از فاسد شدن مواد غذایی منجمد جلوگیری می‌کند. کمپرسور کم مصرف با 1 اسب بخار شما را از انتخابی که دارید ناامید نخواهد کرد. چنانچه به دنبال سفارش فریزر ایستاده دودرب هم هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در این مجموعه در ارتباط باشید.

فریزر صندوقی بدون برفک​

همان‌طور که به برآورد قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب تمایل نشان می‌دهید، بهتر است کمی اطلاعات هم در مورد فریزر صندوقی بدون برفک و  دلایل وجود برفک در فریزر به دست آورید. درب این نوع فریزر به راحتی باز و بسته می‌شود تا مردم بتوانند به راحتی به محصولات داخل فریزر دسترسی داشته باشند.

 استفاده از عایق تزریق فوم سبب می‌شود تا از اتلاف انرژی جلوگیری به عمل آید. بدنه این نوع فریزر از جنس استیل استنلس است و درب شیشه‌ای هم جنس سکوریت نشکن، که در طولانی مدت بتوان با وجود موارد استفاده، بدون مشکل از این نوع فریزر در مکان‌هایی همچون انواع فروشگاه‌ها استفاده کرد.

 در بین “انواع فریزر صندوقی” نوع بدون برفک، قطعاً فروش بیشتری را به خود اختصاص داده است. اگر به درون فریزر نگاهی بیندازید، با سبدهایی روبرو خواهید شد که سیمی شکل هستند و به تقسیم‌بندی مواد غذایی درون فریزر کمک می‎کنند تا این‌چنین چینش منظمی را مشتریان مشاهده کنند.

نحوه نگهداری از انواع فریزر​

قیمت یخچال فروشگاهی و حتی فریزرهای صندوقی به‌گونه‌ای هستند که باید با شرایط و نحوه نگهداری آن‌ها به نحو احسنت آشنا باشید، تا خرید خود را بتوانید خریدی مقرون به صرفه در نظر بگیرید. شما فریزر را باید به دور از نور مستقیم خورشید نگه‌داری کنید و این یکی از مهم‌ترین نکاتی است که نباید آن را نادیده گرفت تا عمر مفیدی را بتوان انتظار داشت.

تعبیه دستگاه باید در مکانی خشک نگهداری شود که در غیر این صورت مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد. فریزر را در انواع مختلف نباید در مجاورت وسایل و سیستم‌های گرمایشی قرار داد و همچنین فاصله استاندارد آن را با دیوار نادیده گرفت. استفاده از محافظ برق هم توصیه می‌شود که نوسانات برق می‌تواند مشکلات و خسارت‌های زیادی به بار آورد. رعایت نکات ایمنی باعث می‌شود تا بتوان با شرایط ایده‌آل‌تری به نگهداری انواع یخچال نوشیدنی و فریزر پرداخت.

قیمت انواع فریزر صندوقی​

قیمت یخچال نوشیدنی و فریزرهای صندوقی هرکدام با توجه به امکانات، ظرفیت، ابعاد و… مشخص می‌شود و بهتر است بدانید که انواع فریزر صندوقی هم به خاطر تنوع بالای خود، قیمت‌های متفاوتی را برآورد می‌کنند. توصیه ما به شما، توجه به کیفیت ساخت و مرغوبیت جنس بدنه است. به این دلیل که همین 2 معیار باعث افزایش طول عمر انواع مختلف یخچال‌های نوشیدنی و فریزرهای صندوقی می‌شوند و اگر تنها به قیمت توجه کنید، صد درصد با خسارت‌های ریز و درشتی روبرو خواهید شد که ارزش خرید شما را کاهش می‌دهند. همیشه به خاطر داشته باشید که کیفیت و قیمت با یکدیگر در رابطه هستند و کیفیت همیشه در اولویت است.

سخن پایانی​

انواع فریزر صندوقی را در برندهای گوناگونی می‌توانید انتخاب و خریداری کنید. ولی باید بدانید که خریدی که آگاهانه نباشد، صد درصد تنها خسارت و هزینه در بر خواهد داشت. به هر حال هر برندی یک سری ویژگی‌هایی را در خط تولید خود لحاظ می‌کند و طبیعتاً قیمت‌ها هم متفات خواهند بود؛ به همین دلیل، پیشنهاد ما به شما مشورت قبل از انتخاب و خرید انواع مختلف فریزرها است. بدون شک این چنین از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد و از عمر مفید فریزر در طولانی مدت بهره‌مند خواهید شد. کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید.