ویژگی ها و خصوصیات یخچال های فروشگاهی

یخچال های فروشگاهی از نظر نگهداری مواد غذایی و نگهداری انواع مواد غذایی از اهمیت بالایی برخوردار هستند پس خصوصیات یخچال های فروشگاهی را باید بشناسید تا بتوانید انتظار خود را از خرید محصول مورد نظر برآورده کنید. در برخی از شرایط شما با بررسی خصوصیات یک محصول می‌توانید بودجه خود را تأمین کرده و خرید رضایت بخشی را تجربه کنید. به همین دلیل حتی مشورت با افراد متخصص در این حوزه می‌تواند تصمیم بسیار معقولانه‌ای قبل از خرید هرکدام از یخچال‌های فروشگاهی باشد.

خصوصیات یخچال های فروشگاهی

خصوصیات یخچال های فروشگاهی

این نکته را به خاطر داشته باشید که قیمت یخچال نوشیدنی با توجه به نوع کاربرد آن محاسبه می‎شود، به همین دلیل حتی خصوصیات یخچال های فروشگاهی با توجه به نوع کاربرد آن‌ها نیز متفاوت است. انواع یخچال‌های فروشگاهی شامل:
⦁ یخچال ایستاده تک درب
⦁ یخچال ایستاده دو درب
⦁ یخچال ایستاده سه درب
⦁ یخچال ایستاده چهار درب
⦁ یخچال ایستاده شش درب
⦁ یخچال ویترینی کبابی
⦁ یخچال ایستاده پرده هوا
⦁ یخچال هتلی
⦁ یخچال ویترینی سوسیس و کالباس
⦁ یخچال گوشت
⦁ یخچال لبنیات
⦁ یخچال فریزر خوابیده مناسب بستنی
⦁ یخچال ویترینی ماهی
⦁ یخچال ویترینی مرغ
⦁ یخچال ویترینی قنادی و شیرینی فروشی

برند یخچال

همه چیز درباره خصوصیات یخچال های فروشگاهی

بررسی خصوصیات یخچال های فروشگاهی

هنگامی‌که مشتریان به محاسبه قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب و انواع یخچال های فروشگاهی می‌پردازند، معمولاً خصوصیات و ویژگی‌هایی را مدنظر قرار می‌دهند. چنانچه بخواهیم به این بررسی این خصوصیات بپردازیم، بهتر است در ادامه همراه ما باشید.

دسترسی آسان

یکی از خصوصیات یخچال های فروشگاهی قابلیت دسترسی ساده به این یخچال‌ها است. برخی از یخچال‌های فروشگاهی دو درب، زمانی که یخچال در قسمت مرکزی سوپر مارکت قرار می‌گیرد قطعاً این قابلیت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
بدین ترتیب مشتریان بدون مشکل از هر طرف می‌توانند به یخچال نوشیدنی و یا فروشگاهی مورد نظر دسترسی داشته باشند. حقیقتاً این خصوصیت عالی به جذب مشتریان بیشتری ختم خواهد شد. به‌هرحال مردم همیشه به دنبال رفاه بیشتری هستند و شما نباید این موضوع را به‌هیچ‌عنوان نادیده بگیرید. بنابر این بهتر است متقضیان  و صاحبان فروشگاه ها و انواع سوپرمارکت های کوچک و بزرگ  بعد از براورد قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی به دسترسی آسان آن نیز بپردازند . 

کمپرسور یخچال

جابه‌جایی آسان

احتمالاً شما بعد از خرید یخچال نوشیدنی متوجه شده‌اید که حتی یخچال‌ های مینی یا همان ابعاد کوچک ، بازهم در هنگام جابه‌جایی مشکلات خاصی را بر جا می‌گذارند. بااین‌حال یکی از خصوصیات یخچال های فروشگاهی و یکی از خصوصیات یخچال نوشیدنی  می‌تواند پایه‌های چرخ‌دار این یخچال‌ها باشد. قطعاً قراردادن چرخ‌هایی در قسمت زیرین یخچال باعث حمل و جابه‌جایی آسان آن خواهد شد. معمولاً خصوصیت این‌چنینی را می‌توان برای بیمارستان و البته سوپرمارکت‌ها یک خصوصیت بی‌نظیر توصیف کرد.
به هر حال جابه‌جایی آسان این نوع یخچال‌ها به نظافت ساده‌تر آن‌ها و محیط مورد نظر هم کمک می‌کندو در قیمت یخچال نوشیدنی تاثیر گذار است . این چنین است که می‌توانید عمر مفید و طولانی‌تری را برای یخچال در نظر بگیرید. تعبیه چرخ‌ها با محاسبات دقیق انجام می‌پذیرد و بهتر است بدانید که این امر خود به رضایت هرچه بیشتر مشتریان هم کمک می‌کند.

بازده انرژی

شما زمانی که به دنبال برآورد قیمت یخچال فروشگاهی هستید، احتمالاً به این موضوع هم بسیار توجه می‌کنید که بازده انرژی یخچال چگونه است. متأسفانه برخی از یخچال‌های نوشیدنی و فروشگاهی از لحاظ مصرف انرژی استاندارد بالایی ندارند و همین امر هزینه های مصرفی بیشتری را به  هنگام  تهیه و خرید یخچال نوشیدنی وجود می‌آورد. به همین خاطر یکی دیگر از خصوصیات یخچال های فروشگاهی می‌تواند بازده انرژی بسیار مناسب و البته اصولی یخچال مورد نظر باشد. برخی از یخچال‌ها این قابلیت را دارند که کمترین مصرف انرژی را برآورد کنند. همین امر در دراز مدت تأثیر واضح خود را به رخ خواهد کرد.

نحوه قرار گیری کمپرسور

فریزر ایستاده دو درب و یا هر نوع یخچال مخصوص استفاده در فروشگاه از بخشی به نام کمپرسور تشکیل شده است. این بخش مهم به سرد نگه داشتن یخچال کمک می‌کند. یکی از “خصوصیات یخچال های فروشگاهی” به نحوه نصب کمپرسور مربوط می‌شود، به گونه ای که اگر کمپرسور روی یخچال نصب گردد، قیمت بالاتر و عمر مفیدتری را می‌توان در نظر گرفت. در صورتی که اگر کمپرسور در قسمت پایین یخچال و فریزر ایستاده دودرب  تعبیه شود، عمر مفید یخچال را کاهش داده و با قیمت کمتری هم به فروش می‌رسد و به همین علت می‌توان گفت یکی از خصوصیات بارزی که برای یخچال های فروشگاهی می‌توان در نظر گرفت، بررسی همین موضوع است که به بودجه افراد و نحوه انتخاب آن‌ها توجه می‌کند.

اندازه و نوع طراحی

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب با مدل‌های دیگری همچون درب دار قطعاً یکسان نیست. به همین دلیل، بهتر است بدانید که طراحی و اندازه یخچال‌های فروشگاهی نیز هرکدام یک خصوصیت متفاوت محسوب می‌شوند؛ چراکه یخچالی که اندازه بزرگ‌تری داشته باشد، به‌مراتب قیمت بالاتری را هم برآورد می‌کند و قیمت یخچال فروشگاهی در ابعاد و ظرفیت‌های کمتر و کوچک‌تر نیز با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند و به همین خاطر می‌توان اندازه و نوع طراحی انواع یخچال‌های فروشگاهی را نیز با خصوصیت‌های متفاوتی در نظر گرفت.

برند یخچال

تنوع در برند

یکی دیگر از مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های یخچال های فروشگاهی قطعاً تنوع در برند است. شما از انواع مختلف برندهای گوناگونی می‌توانید استفاده کنید. این برندها را باید مورد بررسی قرار دهید و سپس خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید. چنانچه با مشاورین این مجموعه در ارتباط باشید، در این زمینه می‌توانند اطلاعات قابل قبولی را ارائه دهند. به هر حال هربرندی از یک سری مواد اولیه، تجهیزات و قطعات متفاوت خود برای تولید خود استفاده می‌کند و بدین ترتیب شمارا با ویژگی‌ها و خصوصیات متفاوتی روبه‌رو می‌کند. توجه داشته باشید که شاید برخی از برندها بسیار قیمت گرانی را برآورد کنند ولی نباید قیمت بالا را دال بر خصوصیات بسیار متمایز کننده در نظر بگیرید.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که شناخت شما از خصوصیات یخچال های فروشگاهی باعث می‌شود که بتوانید انتخاب آگاهانه‌ای را تجربه کنید. امروزه با پیشرفت صفحات وب، با افراد متخصص مشورت کنید تا در مورد این خصوصیات بتوانید اطلاعات بیشتری به دست آورید. به هر حال برای شغل‌ها، کسب و کارها و همچنین حوزه‌های گوناگونی که وجود دارد، شما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که هر نوع یخچال فروشگاهی تنها باید با توجه به نوع کاربرد و همچنین خصوصیاتی که درون خود جای داده است، باید مورد استفاده قرار بگیرد. با این حساب نمی‌توان گفت که هر یخچالی در این شرایط از یک سری خصوصیات مشابه قطعاً پیروی می‌کند؛ زیرا شاید برخی خصوصیات در برخی از یخچال‌های فروشگاهی به راحتی به چشم آید و در برخی دیگر در نظر نگرفته نشده باشد.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

Facebook
Twitter
LinkedIn