جامع ترین راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی در ایران

 ممکن است در بسیاری از فروشگاه ها و سوپرمارکت های بزرگ و کوچک یخچال های فروشگاهی را مشاهده کرده باشید راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی برای افرادی که می‌خواهند فروشگاه خود را یک تغییر اساسی دهند یا اینکه تازه تاسیس کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به عنوان مثال باید قیمت فریزر ایستاده دو درب را بدانید و آن را با نمونه‌هایی که مد نظر دارید مقایسه کنید؛ در صورتی که این روزها قصد خرید یخچال جدید فروشگاهی را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی

راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین خرید را و البته بهترین تصمیم را در بازار بگیرید و دست به یک انتخاب درست و اصولی بزنید. همانطور که می‌دانید محصولات مختلفی در عرضه یخچال‌های فروشگاهی در بازار وجود دارند که شما باید از میان آنها بهترین را انتخاب کنید در ادامه نکاتی را به بیان خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند یخچال مناسب را تهیه کنید.

خرید یخچال فروشگاهی

همه چیز درباره راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی

قیمت یخچال فروشگاهی را ارزیابی کنید

 از مهمترین راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی قیمت آن است در صورتی که بودجه لازم را برای خرید یخچال فروشگاهی دارید پس از براورد قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب  به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً یخچالی را تهیه کنید که از برندی معتبر باشد و به آسانی به نمایندگی‌های آن دسترسی داشته باشید. با توجه به اینکه یخچال‌های فروشگاهی ساعت بسیار بیشتری را کار می‌کنند، پس احتمال خرابی آنها هم زیاد است. توصیه‌ای که به شما می‌کنیم این است که از شرکت‌های معتبر داخلی خرید خود را انجام دهید تا گارانتی‌های لازم را هم داشته باشند.

به دنبال برچسب انرژی باشید

علاوه بر قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی که لازم است مورد توجه شما قرار بگیرد مورد بعدی در بحث راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی  برچسب انرژی است. صرفه‌جویی در انرژی می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های اضافی را نپردازید و البته انرژی مصرفی کمی را استفاده کرده و در این زمینه موفق عمل کنید.

گارانتی یخچال

نیاز خود را بسنجید

یخچال فروشگاهی را برای چه چیزی نیاز دارید؟ این سوال را حتماً از خودتان بپرسید؛ زیرا نیاز شما می‌تواند در انتخاب اثر بسزایی داشته باشد. اگر بخواهید نوشیدنی‌ها را در یخچال نگهداری کنید نیاز به یخچالی عمودی و یخچال نوشیدنی دارید، در حالی که اگر بخواهید مواد غذایی همچون گوشت مرغ یا گوشت قرمز را در یخچال فروشگاهی قرار دهید، شما به یخچال‌های نیاز دارید که در آنها از بالا باز شود. پس اول ویژگی یخچال مورد نظر خود را بررسی کنید و سپس از  “راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی” استفاده کنید و بعد دست به خرید بزنید؛ زیرا یخچال نوشیدنی با یخچال‌های مواد غذایی تفاوت‌های خاصی دارند.

چگونه یخچال فروشگاهی خوبی را خریداری کنیم؟

زمانی شما می‌توانید یخچال فروشگاهی مناسبی را تهیه کنید که سودآوری فروشگاه خود را ارزیابی کرده باشید. به این موضوع دقت کنید که بیشترین سود فروشگاه شما می‌تواند از چه بخشی باشد؛ به عنوان مثال ممکن است فروشگاه شما در بخش نوشیدنی سرد یا مواد غذایی منجمد بیشتر برای شما منفعت داشته باشد. پس بهتر است بعد از براورد قیمت یخچال نوشیدنی یخچالی را تهیه کنید که بر اساس هدف گذاری شما باشد.

در زمان خرید یخچال فروشگاهی چه فاکتورهایی را مدنظر داشته باشیم؟

راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی به این منظور است که به شما کمک کند نکات لازم در زمان خرید یخچال‌های فروشگاهی از جمله خرید یخچال نوشیدنی بدانید. شما با رعایت نکاتی که در این مطلب وجود دارد، می‌توانید متوجه شوید که چه یخچالی به کار شما می‌آید و باید کدام را تهیه کنید؛ زیرا قرار است برای فروشگاه خود هزینه نمایید؛ پس ابتدا باید نیازتان مشخص شود. به موارد زیر دقت کنید تا خریدی اساسی را صورت دهید.

به ابعاد و اندازه یخچال توجه کنید

متراژی که فروشگاه شما دارد دقیقا چقدر است؟ شما باید بر اساس وسعت فروشگاه خود یک یخچال مناسب تهیه کنید. شما هم به طور قطع می‌دانید که واحد اندازه‌گیری یخچال‌ها فوت است. اینکه شما یخچال فروشگاهی خود را باید چگونه تهیه کنید دقیقاً به این بستگی دارد که اندازه فروشگاه شما چقدر است؟ پس اول پاسخ این سوال را بدهید و سپس خرید کنید.

 

کمپرسور یخچال

کمپرسور یخچال

از جمله مهمترین عواملی که منجر به سرد نگه داشتن مواد غذایی خواهد شد کمپرسور یخچال است. در برخی از یخچال‌ها کمپرسور بالای یخچال بوده و در برخی هم پایین آن قرار گرفته است. اگر در یخچال فروشگاهی  و فریزر ایستاده دودرب که شما مد نظر دارید کمپرسور آن بالای یخچال قرار بگیرد پس باید قیمت بیشتری هم بپردازید دلیل این افزایش قیمت به سبب این است که این گونه یخچال‌ها عمر بالاتری داشته و استانداردهای بیشتری روی آنها پیاده شده است.

چرخ‌های یخچال

یخچال‌ها وزن بسیار بالایی دارند و به آسانی قابلیت جابجایی را نخواهند داشت؛ پس در زمان خرید پس از براورد قیمت یخچال فروشگاهی  به این موضوع دقت داشته باشید که یخچال‌ها چرخ داشته باشند. یخچال‌های چرخ‌دار را به آسانی می‌توانید جابجا کنید و برای انتقال آن‌ها با مشکل روبرو نخواهید شد. قیمت یخچال فروشگاهی بدون دربی که دارای چرخ هست می‌تواند اندکی بالاتر از سایر یخچال‌های این حوزه باشد.

گارانتی یخچال فروشگاهی

حتی اگر برای خرید یخچال نوشیدنی می‌خواهید اقدام کنید به شما توصیه می‌کنیم به گارانتی یخچال دقت داشته باشید. ضمانت‌نامه می‌تواند باعث شود که اگر پس از خرید و استفاده از یخچال فروشگاهی مشکلی برای آن به وجود آمد از خدمات پس از فروشی که دارد استفاده کنید. برخی از یخچال‌ها تا چند سال خدمات پس از فروش داشته و می‌توان آنها را به آسانی سرویس کرد.

سخن پایانی

راهنمای خرید بهترین یخچال فروشگاهی به شما کمک می‌کند تا هزینه زیادی را بابت قیمت یخچال نوشیدنی پرداخت نکنید و با توجه به مواردی که بیان شد بهترین‌ها را برای فروشگاه خود خریداری نمایید. در این مطلب سعی کردیم تا شما را بیشتر با شیوه خرید یخچال فروشگاهی آشنا کنیم. اگر در این زمینه سوالی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم با کارشناسان ما در سایت منصور ارتباط برقرار کنید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

Twitter
Facebook
LinkedIn