جامع ترین راهنمای خرید یخچال ایستاده

در مقاله راهنمای خرید یخچال ایستاده به شما کمک میشود که بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید. برخی از افراد متأسفانه بدون آگاهی، نسبت به خرید یخچال‌های ایستاده اقدام می‌کنند و بعد از مدتی از انتخاب خود پشیمان می‌شوند؛ به همین خاطر تا پایان این مقاله همراه ما باشید که هوشمندانه و آگاهانه بتوانید یخچال ایستاده را انتخاب و خریداری کنید. به هر حال هدف وب، رفاه هرچه بیشتر و افزایش آگاهی شماست.

جامع ترین راهنمای خرید یخچال ایستاده

یخچال ایستاده فروشگاهی

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد یخچال ایستاده با ما در ارتباط باشید

راهنمای خرید یخچال ایستاده

با توجه به “راهنمای خرید یخچال ایستاده” معمولاً مشتری باید دمای یخچال را مورد بررسی قرار دهد؛ همچنین شرایط آب و هوایی هم جزء نکات بسیار مهم به شمار می‌آید. نوع کاربرد و فضای دسترسی را هم نباید نادیده گرفت. در ادامه به 2 معیار مهم و کلیدی برای انتخاب یخچال ایستاده اشاره می‌کنیم که عبارتند از:

  • برند یخچال ایستاده
  • مشخصات فنی یخچال ایستاده
کامل ترین راهنمای خرید یخچال ایستاده

راهنمای خرید یخچال ایستاده و معیار انتخاب

برند یخچال ایستاده

یخچال نوشیدنی از جمله تجهیزاتی است که امروزه در اماکن مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این میان، یخچال‌های ایستاده سهم بیشتری دارند. معمولاً در ابتدای کار برای انتخاب یخچال ایستاده باید به برند آن توجه کنید. برند موضوع بسیار مهمی است. برخی از برندها کیفیت را اساس کار خود قرار می‌دهند ولی قیمت بالایی را برای فروش محصول خود برآورد می‌کنند. برخی دیگر از برندها هم کیفیت خوبی را در خط تولید خود لحاظ می‌کنند ولی به توان خرید مشتری برای خرید یخچال نوشیدنی توجه می‌کنند و این‌گونه است که قیمت منصفانه‌ای را برای فروش محصول خود پیشنهاد می‌دهند. برخی دیگر از برندها هم تنها محصول را تولید می‌کنند و به دنبال سود خود هستند و قیمت ارزانی را پیشنهاد می‌دهند که همان قیمت ارزان هم گران است. با این حساب باید به برند مورد نظر و سابقه‌ای که دارد توجه کنید و در این شرایط، چاره‌ای نیست که برای دریافت راهنمای خرید یخچال ایستاده به افرادی که در این حوزه تجربه دارند مراجعه کنید.

مشخصات فنی یخچال ایستاده

با توجه به راهنمای خرید یخچال ایستاده قطعاً برای برآورد قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی باید به مشخصات فنی یخچال دقت کنید. مشخصات فنی به شما کمک می‌کند که با توجه به نیاز خود بتوانید انتخاب معقولانه‌ای داشته باشد. هرچقدر مشخصات فنی یخچال ایستاده بیشتر و باکیفیت‌تر باشد، قیمت یخچال نوشیدنی و ایستاده بالاتری را باید در نظر بگیرید. متأسفانه برخی از افراد در هنگام خرید وسایل این‌چنینی به‌هیچ‌عنوان به مشخصات فنی محصول توجه نمی‌کنند و بعد از مدتی از انتخاب خود شدیداً پشیمان می‌شوند، مشخصات فنی یخچال ایستاده شامل:

  1. ابعاد
  2. جنس بدنه بیرونی
  3. جنس بدنه داخلی
  4. جنس درب
  5. عایق
  6. تاج
  7. روشنایی ال ای دی
  8. قدرت موتور
  9. قدرت کمپرسور
  10. برند کمپرسور
  11. جنس شیشه
  12. ترموستات، لیتراژ
  13. طبقات قابل جابه‌جایی
  14. رنگ بدنه
  15. توان مصرف
  16. ولتاژ
  17. نمایشگر
  18. سیستم سرمایشی

انواع یخچال ایستاده

چنانچه قصد شما توجه به راهنمای خرید یخچال ایستاده باشد، این راهنما به شما توصیه می‌کند که با انواع یخچال ایستاده در ابتدا آشنا شوید که این‌چنین بدون محدودیت بتوانید یخچال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • یخچال ایستاده تک درب در عرض‌های گوناگونی تولید می‌شوند و دارای شیشه‌های سکوریت نشکن هستند. ناگفته نماند که این نوع یخچال دارای ترموستات دیجیتال است.
  • یخچال ایستاده دو درب را در سوپرمارکت، قصابی و… مورد استفاده قرار می‌دهند. جنس فریزر ایستاده دو درب و یخچال آن، استیل و گالوانیزه می‌تواند باشد.
  • یخچال ایستاده سه درب به 2 صورت استیل و گالوانیزه تولید می‌شود و عایق‌بندی این نوع یخچال از نوع تزریق فوم بوده که بهتر است در هنگام بررسی قیمت یخچال فروشگاهی به این نکته هم دقت کنید.
  • یخچال ایستاده چهار در هم به 2 صورت گالوانیزه و استیل تولید می‌شود و چنانچه مشتری تمایل داشته باشد از استیکرهای مختلفی می‌توان استفاده کرد خرید استیکر به سادگی قابل انجام است. این نوع یخچال ایستاده در 2 نوع ساخته می‌شود، 1 نوع آن پشت بسته است و نوع دیگر 2 طرف نما است.
  • یخچال ایستاده شش درب را اکثراً در هایپرمارکت‌ها بسیار دیده‌اید. این نوع به 2 صورت نوفراست و دیفراست ساخته می‌شود که طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی را شامل می‌شود.
  • یخچال ایستاده نوشابه هم با توجه به راهنمای خرید یخچال ایستاده برای خنک نگه داشتن محصولات نوشیدنی همچون نوشابه، دلستر، دوغ و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه در فست فودی‌های از این نوع یخچال استفاده می‌کنند.
  • یخچال ایستاده قنادی که به عنوان یخچال کیک و شیرینی هم آن را می‌شناسند، مانند یخچال ایستاده 4 درب در 2 نوع پشت بسته و 2 طرف نما ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • یخچال ایستاده قصابی را تنها برای نگهداری گوشت می‌توان مورد استفاده قرار داد. این نوع یخچال شامل 2 قسمت است. قسمتی دارای آویز است و قسمت دیگر به صورت طبقه‌ای.
  • یخچال ایستاده کبابی و جگرکی هم یک نوع یخچال ایستاده کاربردی است که با عرض بالایی که دارند می‌توانند برای نگهداری سیخ‌های جوجه، جگر و کباب مناسب باشند که در رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها معمولاً از این نوع یخچال استفاده می‌کنند.
  • یخچال ایستاده لبنیاتی همان‌طور که از نام آن بر می‌آید، برای نگهداری لبنیات و مواد پروتئینی کاربردی است. نکته‌ای که در اینجا باید بیان کرد، این است که موتور این یخچال با توجه به کاربردی که دارد، با دیگر یخچال‌های ایستاده فرق دارد که این انواع می‌توانند دانفوس، امبراکو و یا سابکول باشند.
  • یخچال ایستاده داروخانه هم به صورت کاملاً بهداشتی ساخته شده است که برای نگهداری داروهای مختلف مورد کاربرد قرار می‌گیرد.
  • یخچال ایستاده سوپرمارکتی را در هنگام برآورد قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب برخی مورد بررسی قرار می‌دهند. این نوع یخچال ایستاده که دارای درب است، دارای چراغ‌های ال ای دی است که این‌چنین مشتریان بتوانند محصولات را به راحتی مشاهده کنند.

انواع یخچال ایستاده

سخن پایانی

شاید آن چنان کامل راهنمای خرید یخچال ایستاده را بیان نکرده باشیم، ولی به هر حال سعی کرده‌ایم به‌گونه‌ای مختصر ولی مفید که خارج از حوصله کاربر نباشد، اطلاعاتی مفید را ارائه دهیم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با متخصصین و کارشناسان سایت در ارتباط باشید تا بتوانید بدون دغدغه و با قیمتی مناسب، یخچال ایستاده مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.