جامع ترین راهنمای خرید یخچال بستنی + مزایا

 بهتر است بدانید راهنمای خرید یخچال بستنی به شما کمک می‌کند تا بتوانید انتخابی هوشمندانه را تجربه کنید. در حال حاضر استفاده از این نوع یخچال فروشگاهی بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. نباید تصور کنید که تنها برای استفاده از بستنی از این یخچال‌ می‌توان استفاده کرد؛ چراکه برای نگهداری گوشت، مرغ و… نیز به کار می‌آید و به همین دلیل با فروش خوبی روبرو شده است؛ به همین دلیل، در ادامه شما را با جنس بدنه و انواع یخچال‌های بستنی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

یخچال بستنی

جنس بدنه یخچال بستنی

شما برای برآورد قیمت یخچال فروشگاهی   قطعاً باید به نوع متریال جنس بدنه توجه کنید. در حال حاضر استیل ضد زنگ و گالوانیزه جزء جنس‌ها و متریال‌های کاربردی برای تولید و ساخت انواع یخچال فروشگاهی و یخچال نوشیدنی علی‌الخصوص یخچال بستنی به شمار می‌آیند؛ به همین دلیل در ادامه به بررسی این متریال‌ها  و راهنمای خرید یخچال بستنی می پردازیم. 

جنس بدنه یخچال بستنی

ورق استیل

  چنانچه به دنبال خرید یخچال فروشگاهی هستید می توان گفت شما پس از برآورد قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی  باید به متریال و جنس بدنه نیز توجه کنید که در مورد جنس یخچال بستنی هم همینطور است و باید از راهنمای خرید یخچال بستنی استفاده کنید  می‌توان گفت استیل یکی از متریال‌های بسیار کاربردی به شمار می‌آید. استیل ضد زنگ در حال حاضر کاربرد بسیار خوبی را به خود اختصاص داده و بهتر است بدانید که ضد استیل به عنوان فولاد ضد زنگ هم از آن یاد می‌کنند و امروزه در انواع گوناگونی به کار می‌آید.
در مورد مزایای این نوع استیل بهتر است بدانید زمانی که شما به دنبال انتخاب و خرید یخچال بستنی با جنس بدنه استیل هستید، می‌توانید به نگهداری و نظافت آسان این نوع یخچال بپردازید و همچنین این بدنه از جمله متریال‌هایی است که طول عمر بالایی داشته و ضمن سازگاری با محیط قابلیت بازیافت آن قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ همچنین دوام خوبی را در برابر دمای بالا و پایین می‌توان به این نوع متریال اختصاص داد. تمام مزایای گفته شده صد درصد شما را نسبت به خرید این جنس بدنه ترغیب خواهند کرد.  

 

یخچال بستنی

⦁ ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه نیز از جمله متریال‌های کاربردی و پرفروش یخچال نوشیدنی به شمار می‌آید که امروزه شما برای برآورد قیمت این نوع این خصوص یخچال بستنی می‌توانید از مزایای خوبی که دارد بهره‌مند شوید،
ورق گالوانیزه عمری بین 30 الی 35 سال نیز دارد و همین امر می‌تواند دلیل استفاده از آن در اکثر یخچال های فروشگاهی از جمله فریزر ایستاده دودرب شود و کیفیت خرید یخچال‌های بستنی و سایر یخچال هارا با متریال گالوانیزه را تضمین کند. ناگفته نماند گالوانیزه مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی، زنگ زدگی، سایش و کلیه آسیب‌های مکانیکی از خود نشان می‌دهد.
آماده کردن متریال گالوانیزه برای ساخت یخچال بستنی و انواع مختلف یخچال فروشگاهی کار چندان سختی نیست و می توانید از راهنمای خرید یخچال بستنی استفاده کنید و به همین دلیل امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ناگفته نماند که این ورق در برابر حریق و آتش‌سوزی نیز بسیار مقاوم است و این خود یکی از مزایای اصلی به شمار می‌آید.  

راهنمای خرید یخچال بستنی و انواع آن

می‌توان گفت چنانچه شما به دنبال خرید یخچال نوشیدنی و فروشگاهی هستید،بهتر است بدانید که یخچال‌های بستنی و فروشگاهی نیز انواع خاص خود را ارائه می‌دهند. معمولاً یخچال بستنی‌های دو درب صندوقی امروزه بیشترین کاربرد را به خود اختصاص می‌دهند.
حقیقتاً یخچال بستنی یکی از پرکاربردترین محصولاتی است که شما می‌توانید در ظرفیت و گنجایش‌های مختلفی از ۴۰۰ الی ۶۵۰ لیتر برای فروشگاه خود انتخاب کنید. خصوصاً مدل‌های صندوقی با محدودیت کمتری به کار می‌آیند. قطعات تشکیل‌دهنده فریزر این نوع یخچال‌ها به کیفیت خرید در طولانی‌مدت نیز کمک می‌کنند. ناگفته نماند که کمپرسور نیز نقش بسیار مهمی را می‌تواند در افزایش و طول عمر یخچال به نمایش بگذارد. برق مصرفی فریزر را نیز در حالت عادی به صورت ۲۲۰ولت اختصاص می‌دهند که این یکی از کم‌مصرف‌ترین حالت‌های مصرف انرژی به شمار می‌آید.  

⦁ یخچال بستنی 400 لیتری

قیمت یخچال فروشگاهی با توجه به ظرفیت و گنجایش آن مورد بررسی قرار می‌گیرد و یخچال‌های بستنی ۴۰۰ لیتری برای فروشگاه‌هایی که با محدودیت فضا روبرو هستند، یک انتخاب ایده‌آل به شمار می‌آیند که علاوه بر بستنی می‌توان از انواع گوشت، ماهی، مرغ و دیگر محصولات پروتئینی نیز درون این یخچال‌فریزر استفاده کرد. عمدتاً درب‌هایی که برای یخچال بستنی‌های 400 لیتری در نظر می‌گیرند، به صورت شیشه‌ای و کشویی بوده تا مشتریان بتوانند به‌راحتی به باز و بسته کردن درب یخچال بپردازند.
ناگفته نماند قابلیتی همچون قابلیت شستشوی کابین نیز از جمله ویژگی‌های کلیدی به شمار می‌آید که شما یک رنج دمایی منفی ۱۰ درجه و منفی ۲۴ درجه را می‌توانید ضمن نگهداری محصولات درون یخچال در نظر بگیرید. مرغوب بودن متریال بدنه نیز با توجه به متریالی است که برای ساخت آن در نظر می‌گیرند.راهنمای خرید یخچال  

 

⦁ یخچال بستنی 500 لیتری

یخچال بستنی‌های ۵۰۰ لیتری نیز جز پرفروش‌ترین‌ها به شمار می‌آید که به خاطر داشتن ۵ سبد آن‌چنان فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. می‌توان گفت این نوع یخچال بستنی کمترین میزان اتلاف انرژی را به خود اختصاص می‌دهد و به خاطر تزریق فوم شما می‌توانید عایق‌بندی قابل قبولی را در نظر بگیرید. در هنگام بررسی قیمت یخچال نوشیدنی هم لطفاً به این موضوع هم توجه کنید.

⦁ یخچال بستنی 650 لیتری

یخچال بستنی‌های ۶۵۰ لیتری نیز معمولاً با درب‌های شیشه‌ای دوجداره امروزه نمای خاص را برای ساخت خود به نمایش می‌گذارند و همچنین شما از قابلیت‌هایی نظیر درج استیکرهای سفارشی و شستشوی داخل کابین فریزر می‌توانید بهره‌مند شوید و بهتر است بدانید که قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب نیز باتوجه به ظرفیت آن مورد بررسی قرار می‌گیرد. در مورد مشتری پسند بودن این نوع یخچال بستنی نیز باید بدانید که مدل‌های ۶۵۰ متری برای تنظیم دمای داخل کابین از ترمومتر استفاده می‌کنند و شما باید بدنه خارجی یخچال را نیز عمدتاً از جنس گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک در نظر بگیرید

سخن پایانی

طبق راهنمای خرید یخچال بستنی بهتر است بدانید که انواع 400 لیتری، 500 لیتری و 650 لیتری یخچال بستنی شما را با قیمت خرید متفاوتی با توجه به جنس بدنه خود روبه‌رو می‌کند. به همین دلیل لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان سایت در ارتباط باشید تا بتوانید به درستی تصمیم بگیرید و خریدی مقرون به صرفه را در طولانی مدت تجربه کنید. به هر حال خرید باید با قیمت مناسب و مهم‌تر از همه کیفیت بالایی همراه باشد. در غیر این صورت خریدی یخچال مورد نظر خریدی معقولانه نخواهد بود.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

Facebook
Twitter
LinkedIn