بررسی طرح تولید یخچال ویترینی کم هزینه

یخچال های صنعتی و ویترینی یکی از ملزومات برای هر فروشگاه و رستوران است که طرح تولید یخچال ویترینی شما کمک می‌کند تا بتوانید به قابلیت‌هایی که باید در تولید این یخچال جای گیرد هم نگاهی اجمالی داشته باشید. به هر حال این نوع یخچال‌ها امروزه کاربرد و موارد استفاده خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارند و بهتر است بدانید که طرح تولید با توجه به شاخصه‌هایی در نظر گرفته می‌شود که در ادامه به بررسی این شاخصه‌ها خواهیم پرداخت.

طرح تولید یخچال ویترینی

در حالی که برآورد قیمت یخچال فروشگاهی این‌چنین مورد توجه قرار گرفته است، کاملاً طبیعی بوده مشتریان به بررسی وضعیت هزینه طرح تولید یخچال‌های ویترینی این‌چنین اشتیاق نشان دهند. یخچال ویترینی می‌تواند مواد غذایی و فاسد شدنی را به راحتی درون خود نگهداری کند. طرح تولید این یخچال‌ها با توجه به شکل ظاهری آن‌ها، نوع امکانات و تجهیزات رفاهی و حتی نحوه قرار گیری محصولات کاملاً متفاوت است.
عمدتاً طرح تولید یخچال ویترینی به گونه ای است که تولید کننده از استیل با ورقه‌های رنگی استفاده می‌کند. این ورقه‌ها می‌توانند طرح‌های زیبا و متفاوتی را به نمایش بگذارند. برخی از مدل‌های بدون موتور یخچال ویترینی نیز برای نگهداری شیرینی‌های خشک مورد استفاده قرار می‌گیرند. تولید کنندگان خاصی داخل کشور به ساخت این یخچال‌ها اقدام می‌کنند و در حال حاضر بستری مانند اینترنت می‌تواند به فروش بدون واسطه این یخچال‌ها بپردازد. این امر قطعاً در برآورد قیمت پایین‌تر از بازار سنتی می‌تواند بازدهی و تأثیر بسزایی داشته باشد.

تولید یخچال ویترینی

همه چیز درباره طرح تولید یخچال ویترینی

ظرفیت

از جمله پارامترهایی که تولید کننده در طرح تولید یخچال ویترینی باید به آن توجه بسیاری داشته باشد، این است که در مقایسه با یخچال‌های خوابیده  و یخچال نوشیدنی  ظرفیت این نوع یخچال به مراتب کمتر است. به هر حال با پیشرفت صنعت کاملاً طبیعی است که روند تولید محصولاتی مانند یخچال‌های فروشگاهی هم تغییراتی را دنبال کند، به همین دلیل امروزه شما با مدل‌هایی نظیر یخچال ویترینی و نحوه کارکرد یخچال ویترینی آشنا می‌شوید که دسترسی ساده‌تری را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. فریزر ایستاده دودرب و هر مدل دیگری به هر حال پروسه تولید خاصی برای در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه دارد و به همین دلیل باید هزینه‌هایی متفاوت را برای کدام از انواع یخچال‌های فروشگاهی برآورد کرد.

یخچال فروشگاهی

طراحی

قبلاً این‌گونه تصور می‌شد که جذابیت اولین نکته برای طراحی یخچال نوشیدنی است، در صورتی که امروزه برای تولید یخچال‌های ویترینی اولین شاخصه‌ای که در نظر می‌گیرند، جذابیت محصول و عملکرد آن که به سیستم سرمایشی و موتور آن بستگی دارد است که بر قیمت  یخچال فروشگاهی بدون درب به این دلیل که از شیشه‌هایی شفاف، نورهای ال ای دی و همچنین درب‌های کشویی و بازشونده استفاده می‌کنند. همین امر به طراحی اختصاصی و ویژه برای تولید این یخچال اشاره واضحی دارد.

نحوه جابه‌جایی

اگر به محاسبه قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی بپردازید، متوجه خواهید شد که معیاری مانند نوع جابه‌جایی هم می‌تواند روی مقوله قیمت تأثیر واضحی بگذارد. به همین دلیل در طرحی مانند تولید یخچال ویترینی برای برآورد کم‌ترین هزینه که مشتری بخواهد پرداخت کند، به نحوه جابه‌جایی هم اشاره می‌شود، به گونه ای که از چرخ‌هایی استاندارد و پایه‌دار برای راحتی در حمل و جابه‌جایی این نوع یخچال استفاده می‌کنند و همین امر می‌تواند به فروش بیشتر این محصول کمک کند و بر قیمت یخچال های فروشگاهی و قیمت یخچال نوشیدنی تاثیر گذار باشد .بهتر است بدانید که تولید را نباید کم‌هزینه در نظر گرفت، بلکه باید مقرون به‌صرفه در نظر گرفتن و جای دادن چنین امکاناتی در نحوه تولید این‌چنین محصولاتی به مقرون به‌صرفه بودن تولید این محصولات اشاره می‌کند.

نوع موتور

معمولاً در طرح تولید یخچال ویترینی به این موضوع هم اشاره می‌کنند که نوع موتور و کمپرسور یخچال باید به گونه ای انتخاب گردد که در طولانی‌مدت، هزینه تعمیراتی غیرمتعارفی را به وجود نیاورد. به همین دلیل امروزه از موتورهایی به مراتب مدرن‌تر استفاده می‌کنند. عمدتاً در هنگام خرید یخچال نوشیدنی باید به این موضوع هم دقت کرد که نوع موتور یخچال از چه مدلی انتخاب می‌شود که بتوان خرید را در این شرایط یک خرید معقولانه در نظر گرفت. موتور مدرنی که برای یخچال ویترینی انتخاب می‌شود حقیقتاً توانسته به راحتی کنترل دمای فریزر هم کمک کرده و باعث شود که بتوان آن را تنظیم کرد.

سادگی نظافت

با بررسی قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب برخی به این موضوع هم باید بیندیشند که نحوه نظافت یخچال چگونه است. به هر حال نظافت یکی از معیارهایی به شمار می‌رود که به عمر مفید دستگاه و فریزر های فروشگاهی از جمله فریزر ایستاده دودرب کمک می‌کند. در هنگام بررسی طرح تولید یخچالی مانند یخچال ویترینی نیز به مقوله نحوه نظافت هم می‌پردازند. یخچال‌های خوابیده همیشه مشکلاتی در نظافت را به وجود می‌آورند. به همین دلیل، در نحوه تولید یخچال ویترینی معمولاً به این موضوع توجه بیشتری می‌کنند.

 

موتور یخچال

انواع یخچال ویترینی

معمولاً در “طرح تولید یخچال ویترینی” انواعی مانند ویترینی عمودی، ویترینی افقی و ویترینی شیشه خم به چشم می‌آیند. مدل‌های تک درب، دو درب و سه درب را به انواع یخچال ویترینی عمودی می‌توان اختصاص داد. این مدل در مقابل ضربات مقاوم بوده و مصرف انرژی بهینه‌ای را می‌توانید انتظار داشته باشید.
یخچال ویترینی افقی که به آن صندوقی هم می‌گویند، یک گزینه بی‌نظیر برای مشاهده راحت و دقیق کلیه محصولات داخل یخچال است. در مورد یخچال ویترینی شیشه خم نیز باید بدانید که امروزه در شیرینی فروشی‌ها به وفور از این مدل استفاده می‌کنند. به هر حال در هنگام برآورد قیمت یخچال نوشیدنی  و قیمت یخچال فروشگاهی باید به نوع کاربرد هم توجه کنید. اینکه با توجه به هر کاربردی تولید کننده می‌تواند محصول خود را تولید و روانه بازار کند، یعنی شما می‌توانید هزینه‌ای مناسب را تنها با شاخصه‌هایی برای یک هدف خاص و کاربری اختصاصی در نظر بگیرید.

سخن پایانی

همان‌طور که میدانید طرح تولید یخچال ویترینی را این‌چنین باید معقولانه در نظر گرفت که با کمترین هزینه بتواند خدمات تولید خود را ارائه دهد. هزینه کمتر زمانی که از مواد اولیه و قطعات بی کیفیت و ارزان استفاده می‌شود به عمل نمی‌آید، بلکه زمانی می‌توان در مورد هزینه کمتر نظر دارد که تولید کننده بتواند از مواد اولیه و قطعات مرغوب استفاده کند ولی قیمت مناسبی را توجه به قدرت خرید بازار در نظر بگیرید. به هر حال هر قطعه باکیفیتی که با قیمت ارزان به فروش نمی‌رسد و به همین دلیل باید در ابتدا با مفهوم تولید کم‌هزینه آشنا شوید، حقیقتاً شناخت تولید کننده‌ای که بتواند با صداقت کامل به تولید دستگاه‌های این‌چنینی بپردازد، شاید کمی سخت باشد، به همین دلیل باید برای اینکه با تولید کنندگان ماهر در این زمینه آشنا شوید با مشاورین و متخصصین ما در این مجموعه در ارتباط باشید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

Facebook
LinkedIn
Twitter