یخچال جزیره ای چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 با پیشرفت علم و صنعت انواع یخچال های فروشگاهی ایستاده و خوابیده مورد استفاده قرار گرفته اند اینکه یخچال جزیره ای چیست و چه ویژگی‌هایی دارد، از جمله سؤالات بسیار پرتکراری است که ذهن کاربران را به خود مشغول می‌کند. در این میان، اگر با این ویژگی‌ها آشنا باشید، قطعاً انتخابی آگاهانه را تجربه خواهید کرد. با وجود مجموعه‌هایی نظیر منصور و مشاورینی که در اختیار دارد، دیگر دلیل ندارد تا دغدغه خاطری بابت انتخاب انواع یخچال صنعتی همچون جزیره ای داشته باشید. ما در ادامه شما را بیشتر با ویژگی‌های این مدل یخچال آشنا می‌کنیم.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

یخچال فروشگاهی

خرید یخچال نوشیدنی

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد خرید یخچال نوشیدنی با ما در ارتباط باشید

یخچال جزیره ای چیست

به نظر شما جنس یخچال جزیره ای چیست؟ جنس استنلس استیل طراحی بدنه این نوع یخچال را به خود اختصاص داده است و این یکی از ویژگی‌ها منحصر به فرد این نوع یخچال است. در ادامه یخچال جزیره ای چیست خواهیم فهمید که  جنس استنلس استیل از جمله متریال‎ هایی است که به شدت زیبایی آن تأثیرگذار است. بخشی از بدنه یخچال هم با شیشه‌های 2 جداره پوشش داده می‌شود و این یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که به طراحی بدنه این محصول اختصاص دارد. فوم پلییورتان هم در بدنه به عایق‌بندی اشاره می‌کند که برخی از این ویژگی مطلع نیستند. عایق‌بندی این نوع یخچال نوشیدنی باعث جلوگیری از اتلاف دما است. طبیعتاً به این شکل است که با صرفه‌جویی در مصرف انرژی روبه‌رو خواهید شد.
سبدهایی جداگانه‌ای که درون این یخچال جای می‌گیرد، با جنس روکشی پی وی سی قطعاً یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که نباید آن را نادیده گرفت و عامل تاثیر گذار بر قیمت انواع یخچال های صنعتی موجود در فروشگاه ها و قیمت یخچال فروشگاهی است. مطالب یخچال جزیره ای چیست به شما می گوشید که  در این صورت است که به بهترین شکل ممکن می‌توان به نظم‌دهی محصولات پرداخت. لوله‌هایی از جنس استنلس استیل هم قرار می‌گیرند که این‌چنین، در طولانی مدت بتوان از این نوع یخچال و فریزر ایستاده دودرب به نحو احسنت استفاده کرد. در هنگام برآورد قیمت یخچال نوشیدنی جزیره ای باید به این موضوع هم دقت کنید.

مزایای یخچال جزیره ای

همه چی درباره یخچال جزیره ای

انواع کمپرسور یخچال جزیره ای چیست؟

بسیاری یخچال جزیره ای چیست را با نوع کمپرسورهای آن می‌شناسند. کمپرسور نوع اول به‌گونه‌ای است که در قسمت زیرین یخچال، محل نصب خود را مشخص می‌کند. این نوع کمپرسور معمولاً یخچال طرح جزیره را مناسب فروشگاه‌های کوچک می‌داند و بهتر است بدانید، یخچال در این شرایط یک سیستم بسیار کامل و یکدست است.
مزیتی که برای این نوع یخچال طرح جزیره می‌توان در نظر گفت، مصرف بسیار پایین انرژی آن نسبت به سایر یخچال ها مانند یخچال نوشیدنی است. البته بهتر است بدانید که چنانچه یخچال دچار مشکل شود، تعمیر این مدل به مراتب بسیار آسان است. البته یکی از عیب‌های اصلی هم می‌تواند وزن بالای این نوع یخچال باشد.
قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی طرح جزیره با توجه به نوع کمپرسور آن هم برآورد می‌شود و کمپرسور نوع دوم برای استفاده و نصب روی این یخچال هم به این شکل است که کمپرسور از یخچال طرح جزیره جدا است و این‌چنین است که یخچال مورد نظر برعکس یخچال با نصب کمپرسور در قسمت زیرین آن، می‌تواند وزن بسیار کمتری داشته باشد و همچنین برای فروشگاه‌هایی که بزرگ و گسترده هستند هم مناسب است ولی هزینه تعمیرات به مراتب بالایی هم دارند

ظرفیت بیشتر یخچال جزیره ای

زمانی که به خرید فریزر ایستاده دو درب تمایل نشان می‌دهید، در مورد ظرفیت فریزر و همچنین انواع یخچال ها از جمله قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب هم سعی کنید، اطلاعاتی به دست بیاورید. در مورد ظرفیت یخچال طرح جزیره، می‌توان گفت نسبت به یخچالی مانند ویترینی ظرفیت بسیار بیشتری دارد و این یعنی خرید مقرون به‌صرفه با قیمتی ایده آل را می‌توانید تجربه کنید.
در برآورد قیمت یخچال فروشگاهی خوابیده باید بدانید که این مدل برای فروشگاه‌های کوچک قطعاً می‌تواند انتخابی بی نظیر باشد و همچنین از یخچال جزیره ای کوچک نیز در بعضی از فروشگاه های کوچک نیز استفاده می شود. عمق یخچال و رابطه‌ای که با ظرفیت دارد را هم نباید نادیده گرفت. به این دلیل که در مدل‌های گوناگون یخچال طرح جزیره، ظرفیت و عمق یخچال کاملاً متغیر است. با این تفاسیر متوجه شده‌اید که ویژگی اصلی “یخچال جزیره ای چیست” و چرا قیمت خرید این نوع یخچال متفاوت است، به این دلیل که ظرفیت‌ها مختلف بوده و طبیعتاً قیمت‌ها هم یکسان برآورد نمی‌شوند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

ظرفیت یخچال جزیره ای

قدرت موتور

برای خرید هر نوع یخچال صنعتی از قبیل برآورد قیمت یخچال نوشیدنی بهتر است بدانید که قدرت موتور یکی از ویژگی‌هایی است که نباید به هیچ عنوان آن را نادیده گرفت. یخچال طرح جزیره برای نگهداری مواد پروتئینی اگر انتخاب شود، به 10 درجه سانتی‌گراد الی 20 درجه سانتی‌گراد زیر صفر نیاز دارد تا عملکردی مطمئن را جهت فریزر کردن مواد پروتئینی اعمال کند.
با این حساب زمانی که به این مسئله که ویژگی یخچال جزیره ای چیست توجه نشان می‌دهید، سعی کنید قدرت موتور یخچال را هم یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع یخچال در نظر بگیرید. قدرت موتور در این نوع یخچال به شکلی است که خطر فاسد شدن مواد پروتئینی به هیچ عنوان احساس نمی‌شود.

راهنمای خرید یخچال جزیره ای

حال که در مورد ویژگی‌های یخچال جزیره ای چیست با شما صحبت کرده‌ایم، بهتر است برای انتخاب و خرید این مدل یخچال صنعتی و خرید یخچال نوشیدنی، نکاتی را مدنظر قرار دهید. اولین نکته این است که فضای محل مورد نظر را مورد ارزیابی قرار دهید؛ زیرا فریزرهای جزیره ای از جمله فریزرهایی هستند که فضای کمی را اشغال نمی‌کنند.
بعد از بررسی محل، باید هدف خود را از خرید یخچال مشخص کنید. به عنوان مثال خرید یخچال نوشیدنی برای نگهداری نوشیدنی در ابعاد مختلف و با متریال مختلفت مناسب است و همچنین بهتر است بدانید یخچال نوشیدنی می تواند دارای یک درب یا دودرب باشد در نوع دو درب آن از هر در دمای متفاوتی پخش می شود که در دفترچه راهنما قابل مشاهده است در رابطه با خرید یخچال جزیره ای و هزینه آن  بهتر از از راهنمای خرید یخچال جزیره ای در سایت علی بابا استفاده کنید و همچنین قیمت یخچال جزیره ای در سایت علی بابا را بررسی کنید. البته نمی‌توان مواد پروتئینی را درون آن به راحتی جای داد؛ چراکه موارد پروتئینی به درجه منجمد شدن خاصی نیاز دارند.با این حساب این نوع یخچال در طرح فریزری خود می‌تواند برای منجمد کردن مواد پروتئینی مفید باشد.
وزن یخچال طرح جزیره هم یکی دیگر از مواردی است که نباید نادیده گرفت. وزن یخچال‌هایی که کمپرسور مرکزی دارند، کمتر است ولی مدل‌هایی که کمپرسور در قسمت زیرین یخچال جزیره‌ای نصب شده است، بیشتر است و قطعاً به چرخ برای جابه‌جایی آسان‌تر نیاز دارد.

راهنمای خرید یخچال جزیره ای

سخن پایانی

اینکه ویژگی‌های یخچال جزیره ای چیست و چرا باید به این ویژگی‌ها توجه کنیم، به صورت اجمالی ولی مفید با شما صحبت کرده‌ایم. به خاطر داشته باشید که یخچال‌های جزیره‌ای که به آن خوابیده هم می‌گویند، یکی از پراستفاده‌ترین‌ها به شمار می‌آید که با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسند. دلیل تفاوت قیمت هم نوع کمپرسور، میزان ظرفیت و موارد این‌چنینی دیگر است. به هر حال مشاوره قبل از سفارش یخچال جزیره‎ای به شما کمک می‌کند که هوشمندانه ومقرون به صرفه انتخاب کنید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

Facebook
LinkedIn
Twitter