هر آنچه که درمورد یخچال ویترینی خوابیده لازم است بدانید!

 امروزه مدل های زیادی از یخچال های ایستاده و خوابیده به بازار عرضه شده است که در بین آنها یخچال ویترینی خوابیده امروزه جزء یخچال‌های بسیار پرطرفدار است؛ چرا که با وجود شیشه‌های دوجداره نشکن می‌توانند محصولات شما را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. بدنه این نوع یخچال به گونه‌ای است که می‌تواند با انواع شرایط اقلیمی و آب و هوایی سازگاری خود را حفظ کند. این یخچال‌ها در ابعاد مختلفی تولید و به فروش می‌رسند. ما در ادامه شما را بیشتر با این نوع یخچال آشنا خواهیم کرد.

در این مطلب با چه مواردی آشنا می شویم ؟

یخچال ایستاده

قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی با ما در ارتباط باشید

یخچال ویترینی خوابیده

فریزر ایستاده دو درب قطعاً انتخاب خوبی است ولی همیشه نمی‌تواند نیاز شما را برآورده کند و به همین دلیل، یخچال ویترینی خوابیده می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. در مورد مشخصات فنی و عمومی این نوع یخچال و قیمت یخچال فروشگاهی چه میزان اطلاعات دارید که بتوانید انتخابی معقولانه را تجربه کنید؟ ما در ادامه شما را با مشخصات فنی و عمومی یخچال ویترینی خوابیده بیشتر آشنا خواهیم کرد.

مشخصات فنی یخچال

همه چیز درمورد یخچال ویترینی خوابیده

مشخصات یخچال ویترینی خوابیده

⦁ مشخصات فنی
در هنگام برآورد قیمت یخچال ویترینی خوابیده، باید به مشخصات فنی یخچال و یخچال های فروشگاهی همچنین فریزر ایستاده دودرب هم توجه کنید. سیستم سرمایشی یخچال‌های خوابیده ویترینی اکثراً چرخشی بوده و بدنه هم استیل استنلس است. از تزریق فوم پلی یورتان به عنوان عایق در یخچال ویترینی خوابیده استفاده می‌کنند. این نوع یخچال را با رنگ پودری الکترو استاتیک پوشش می‌دهند همانند یخچال نوشیدنی. عمدتاً LED در طبقه بالایی یخچال قرار دارد و دارای کاور شب هم می‌تواند باشد. بدنه گالوانیزه با عایق تزریق فوم هم می‌تواند در مشخصات فنی “یخچال ویترینی خوابیده” قرار بگیرند. قدرت موتور معمولاً به ازای هر دو متر 1.5 اسب و باید به برند موتور هم دقت کنید. هر برندی نمی‌تواند قانع کننده و باکیفیت باشد.
⦁ مشخصات عمومی
 در هنگام براورد قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی به مشخصات عمومی نیز توجه کنید از جمله مشخصات عمومی که برای یخچال نوشیدنی ویترینی میتوان در نظر گرفت، به گردش آمدن هوا درون یخچال است و شاخصه بعدی هم می‌تواند جلوگیری از قفل انرژی است که این یکی شاخصه مهم و کلیدی بعد از گارانتی یخچال که اصلی ترین موضوع هاست به شمار می‌آید باید به مصرف انرژی هم دقت کنید که انتخاب ایده‌آلی داشته باشید. مصرف انرژی اگر پایین نباشد قطعاً خرید این نوع یخچال ویترینی خوابیده نمی‌تواند مناسب باشد.
بازدهی یخچال باید بالا باشد و خروجی خوبی را به نمایش بگذارد. جذابیت ظاهری هم یکی دیگر از شرایط عمومی است که نباید نادیده گرفت تا مشتری پسند باشد؛ چرا که بیشتر فروشگاه‌های بزرگ از این نوع یخچال استفاده می‌کنند. چرخ‌هایی برای جابجایی آسان این نوع یخچال درنظر میگیرند که این امر صد درصد به نفع خریدار است تا به راحتی به حمل یخچال در شرایط متفاوت بپردازد.
در هنگام خریدیخچال نوشیدنی ویترینی خوابیده سیستم کمپرسور هم باید سیستمی هوشمند داشته باشد. این گونه است که مدار دیگر داغ نخواهد شدو روی عملکرد دستگاه تأثیر منفی نخواهد گذاشت. فوم تزریقی پلی یورتان به عنوان عایق هم در بررسی شرایط عمومی قرار می‌گیرد. ضربه گیر یخچال هم از PVC باید تولید شده باشد و بازده انرژی مناسبی داشته باشد و این یکی از مشخصات بسیار مهم یخچال است. یخچال ویترینی به صورت خوابیده هم باید کارایی خود را با کمترین صدا به نمایش بگذارد و صدای پایین یخچال قطعاً هزینه نگهداری کمتری را هم می‌طلبد. معمولاً این چنین یخچالی را در طرح‌های تبلیغاتی هم می‌توان تولید کرد.

 

یخچال ویترینی خوابیده

قیمت یخچال ویترینی خوابیده

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب ویترینی خوابیده را باید با توجه به ابعاد و ظرفیتی که دارد، متغیر در نظر بگیرید. بعد از بررسی قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب در این میان، دلیل استفاده از این نوع یخچال ظاهر جذاب و ایده‌آلی است که به دکوراسیون محل مورد نظر شما کمک می‌کند؛ به همین دلیل اگر به دنبال یخچالی هستید که بتواند نظر مشتریان را به محصولات داخل جلب کند، می‌توانید روی این یخچال حساب کنید.
قطعاً قیمت فریزر ایستاده فروشگاهی با ویترینی خوابیده متفاوت است؛ چراکه ابعاد، اندازه، ظاهر، قابلیت‌ها و… متفاوت است. بهتر است بدانید که قیمت همیشه تضمین کننده استفاده یخچال ویترینی خوابیده در طولانی مدت نیست به خصوص قیمت یخچال نوشیدنی و باید به کیفیت ساخت یخچال توجه کنید؛ چراکه کیفیت می‌تواند عمر یخچال را تضمین کند؛ به همین دلیل، توصیه ما به شما توجه به برندی است که انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید که برندهای معتبر یخچال هیچ وقت از مواد اولیه بی‌کیفیت و نامرغوب استفاده نمی‌کنند.قیمت یخچال نوشیدنی با ویترینی خوابیده متفاوت است و ویترینی خوابیده باید با توجه به تعداد درب و نوع کاربرد آن برآورد شود که این انواع شامل تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب، داروخانه، قصابی و قنادی است و بدون شک، این چنین شما را از انتخابی که دارید، پشیمان نخواهد کرد.

قیمت یخچال ویترینی خوابیده

کاربرد یخچال‌های ویترینی خوابیده

از یخچال ویترینی خوابیده در حوزه‌های شغلی متفاوتی می‌توان استفاده کرد. معمولاً افرادی که در شغلی مانند قصابی فعالیت می‌کنند، خرید این نوع یخچال و خرید یخچال نوشیدنی را بسیار ضروری می‌دانند. حتی آن دسته از عزیزانی که در حوزه قنادی فعالیت دارند، برای به نمایش گذاشتن محصولات خود، به خرید این نوع یخچال توجه نشان می‌دهند. در بسیاری از سوپر مارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و… هم کارایی این یخچال را نمی‌توان نادیده گرفت.
به هر حال نمایش محصولات اولین ویژگی این یخچال به شمار می‌آید و طبیعتاً افراد زیادی تمایل به خرید آن از خود نشان می‌دهند. حفظ مواد غذایی و نگهداری در مدت زمانی مشخص را نباید مسئله کمی در نظر گرفت که معمولاً یخچال ویترینی خوابیده یک گزینه عالی برای حفظ و نگهداری لبنیات، مواد پروتئینی و… است. به خاطر ابعاد و ظرفیت‌های گوناگون این نوع یخچال، صد درصد مشتری در هنگام خرید با محدودیت کمتری رو‌برو می‌شود.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی یخچال ویترینی خوابیده پرداختیم. بدون شک این مدل یخچال در انواع مختلف ابعاد می‌تواند با ظرفیت‌های مختلفی یک گزینه کاربردی و عالی به شمار آید تا محصولات خود را به نحو احسنت به نمایش بگذارید. حفظ و نگهداری مواد لبنی، پروتئینی و… کار سختی است که تنها از عهده این چنین یخچال‌هایی در شغل‌های گوناگون بر می‌آید. پیشنهاد ما به شما این است که سعی کنید قبل از خرید انواع یخچال و به خصوص یخچال ویترینی به صورت خوابیده، با متخصصین ما در این مجموعه مشورتی داشته باشید. طبیعتاً این چنین با کمترین قیمت می‌توانید باکیفیت‌ترین محصول را خریداری کنید. به هر حال متخصصین به قول معروف با فوت کوزه‌گری آشنا هستند و شما را از انتخابی که دارید پشیمان نمی‌کنند و در طولانی مدت قادر خواهید بود از محصول انتخابی خود به نحو احسنت استفاده کنید.

این مطلب رو به اشتراک بگذار...

LinkedIn
Twitter
Facebook